Wij zijn opzoek naar beauty professionals
Wil jij onderdeel uitmaken van ons team?
Join ons team
We zijn opzoek naar ondernemend talent!
Ben jij in het bezit van een afgeronde opleiding en salon ervaring en helemaal ready om als zzp’er aan de slag te gaan? Let’s meet up!
Als team zijn we het visitekaartje van IT’S A BEAUTY AFFAIR en als Beauty Professional draag je bij aan een inspirerende en ontspannen beleving voor onze gasten. Afhankelijk van je specialisatie kun je ingezet worden als Beauty Professional binnen onze salon!
Al onze professionals werken met passie en precisie en leveren vakwerk. Door het volgen van de nieuwste trainingen, trends, ontwikkelingen en het gebruik van de beste producten voorzien wij de klant altijd een passend advies. Onze salon bestaat nu 2 jaar en we zijn een jong en ontzettend snel groeiend bedrijf. Wij onderscheiden ons doordat wE onder één dak een totaal pakket aan beauty behandelingen aanbieden.
IT’S A BEAUTY AFFAIR levert een fulltime service vanuit de salon. Dat betekend dat wij een Salon manager en assistent in dienst hebben die aanwezig is voor het ontvangen van de klanten, het inboeken van behandelingen, het beantwoorden van de telefoon en email en het serveren van de beste koffie. Hier hoef jij je dus geen zorgen om te maken.
Met onze ruime openingstijden kun je je werktijden en dagen zelf flexibel inplannen.
Zie onze huidige vacatures
Op dit moment hebben wij helaas geen open vacatures. Bij interesse kun ja altijd contact opnemen, we vinden het altijd leuk om kennis te maken.
Bel 06 39 00 63 56 of stuur ons een mailtje op administratie@itsabeautyaffair.nl
Voordelen van werken met IABA op een rij
Zzp'er
Je werkt niet voor een baas maar je wordt ondersteund door een sterk team van freelancers.
Marketing
Onze klanten schuiven bij jou aan, wij regelen de marketing.
Business coaching
Eigen inbreng en alle mogelijkheid tot het creëren van een eigen signatuur.
Administratie
Financiële administratie doen wij (grotendeels) voor je.
Training
Werken met de beste producten en producttrainingen.
Beste producten
Productinkoop, zorgen wij voor. Ook nog eens met de beste merken.
Ontwikkelings mogelijkheden
Educatie en doorgroeimogelijkheden, graag zelfs!
Softwear
Salonsoftware en agendabeheer.
Eigen plekje
Je krijgt een eigen plek in een drukke, hippe en gezellige salon
Veelgestelde vragen
Zijn er risico’s als zzp’er ?
Er zijn risico’s die nou eenmaal horen bij werken als ZZP’er. Meestal is het bij ons in de salon erg druk, maar soms komt het voor dat er een rustige dag bij zit. Ook kan je inkomen lager zijn als je door ziekte of vakantie niet hebt gewerkt. Zo kan je inkomen van maand tot maand wisselen. Wij adviseren je altijd een buffer op te bouwen voor als je een keer ziek bent of met vakantie gaat. Deze extra verantwoordelijkheid loont zich door gemiddeld vele male hoger inkomen dan werken in loondienst. Alle professionals van IT’S A BEAUTY AFFAIR zijn succesvolle zzp’ers die klaarstaan om jou te helpen.
Moet ik veel administratie bijhouden als ZZP’er?
Goed nieuws, wij hebben een boekhouder die het meeste voor jou doet. Daar hoef jij je dus niet dagelijks mee bezig te houden. Je krijgt van ons je winst en een financieel overzicht. Je hebt een inschrijving nodig bij de Kamer van Koophandel (dit kost €52 euro). Aan het einde van het jaar vul je je inkomstenbelasting in, dat is de enige administratie die je zelf moet doen. Ook hier geldt dat de salon vol staat met andere ondernemers die je graag helpen.
Is er onderling concurrentie?
Nee, de professionals die werken bij IT’S A BEAUTY AFFAIR ervaren geen concurrentie. We werken met treatwell connect die ervoor zorgt dat alle klanten eerlijk worden verdeeld. Er is dan ook nooit een discussie wie welke klant mag helpen. Sterker nog, we gunnen elkaar het beste en helpen elkaar om te groeien. Omdat er verschillende professies worden uitgevoerd promoten we elkaar, hoe leuk is dat?! We kunnen met trots zeggen dat we het leukste beauty team van Amsterdam hebben.
Kan ik ook parttime werken?
Jazeker, jouw rooster is flexibel. Misschien vind je het fijn om alleen in de ochtenden te werken, of juist wel alleen in de avond. We denken graag met je mee wat voor jou het beste werkt. Natuurlijk moet het allemaal wel in het rooster passen maar over het algemeen is er veel mogelijk.
Krijg ik korting op behandelingen?
Sterker nog, een van de grote voordelen van werken voor IT’S A BEAUTY AFFAIR is dat we er altijd tip top bijlopen door het werk van onze collega’s. Buiten werktijden om mogen jullie met elkaar afspreken om de salon te gebruiken als eigen beautyparadijs.
Ja dit wil ik! Hoe kunnen we kennis maken?
Wat leuk dat we je snel kunnen ontmoeten. Bel even naar de salon om een afspraak te maken, dan kunnen we verder kletsen met een kop koffie. Natuurlijk kan je ook gebruik maken van het contactformulier hieronder.
Voor zowel onze beauty professionals als onszelf is het belangrijk dat we een aangename werkplek hebben. Iedereen moet zich vrij voelen om zichzelf te kunnen zijn. Het is onze missie dat de beauty professionals die bij ons werken nooit meer weg willen en voor langere tijd bij ons werkzaam zijn. We hebben een hecht team en dat merk je door alle leuke dingen die we met elkaar doen. Sommige zijn hierin erg actief en andere weer minder. Hierin moet alles kunnen en niks is een verplichting.
Dominique
Eigenaresse
Permanent make up?
Wordt wakker en wees gelijk ready voor de dag. Zeg dag tegen makeup in de ochtend en retouches tussen de dag door. Met de PMU blijft de makeup permanent op je gezicht.